Steven Van Belleghem er en av verdens fremste eksperter på hvordan skape kundesentriske virksomheter i en verden i stor endring. Han har oppnådd stor internasjonal anerkjennelse som Keynote speaker på verdens største konferanser og scener, og er en bestselgende forfatter og seriegründer. Han har de siste årene blitt invitert til over 45 land som foredragsholder og rådgiver.
Steven er lidenskapelig opptatt av å inspirere bedrifter til å bli mer kundesentriske gjennom gode kundeopplevelser. Han tror på kombinasjonen av sunn fornuft, ny teknologi, empati og et sosialt ansvar for å vinne kunders hjerter om og om igjen.
Steven er blant annet medgründer av inspirasjonsbyrået Nexxworks og sosiale mediebyrået Snackbytes. Han er også medeier av det raskt voksende digitale byrået Intracto og AI suksessen Hello Customer.
Steven sitter i styret for Plan International. Han er deltidsprofessor i markedsføring ved Vlerick Business School og gjesteforeleser ved London Business School. Steven blir ofte omtalt i internasjonale medier som Forbes, Warc, The Guardian mm.
Steven har skrevet fem internasjonale bestselgere og har solgt mer enn 150 000 bøker. Bøkene hans er oversatt til syv språk, og han har mottatt en rekke priser (mest nyskapende markedsføringsbok, beste markedsføringsbok, beste internasjonale forretningsbok).
Steven er en populær vlogger og hans YouTube kanal har fått over 7 millioner visninger (www.youtube.com/stevenvanbelleghem)
Les mer om Steven Van Belleghem